memento

tgh browsing hard-disk tempat aku simpan all my pics. macam dah nak penuh. probably kena upgrade ke 1TB soonest. cari yang sturdy sket..sebab seagate ni ada potential connection dia rosak etc.

dalam tgh housekeeping the folder, bukak jap folder masa pegi negara uncle sam. duh...time tu travel seorang diri. and punyala berdebar2...even parent aku pun risau sebab aku pegi sorang diri. anyway...trip tu adalah atas urusan pejabat - present paper kat conference. officemate tak dapat pegi..dan tinggal la aku sorang termangu2 merencana plan ke sana...dalam nervous tu sempat pulak sambung cuti sampai jadi 2 minggu..huhuhu.

aku skrg tengah layan cite The Vampire Diaries..banyak scene kat southern, dan kebetulan aku pegi ke state of louisiana masa tuh.. aduh..memori2...nanti aku cerita..sebab banyak la kenangan nye - dgn airport officer nye, dgn slang sana nye, dgn driver teksi nye...dgn black area nye...pun aku terbabas..


oh..among pengalaman menarik...aku visit vermillion..sort of cultural village of the southern people here, masa aku kat lafayette. jumpe pakcik neh...main violin sambil borak2 lama. kebetulan masa tu..cuaca musim sejuk teruk sangat kat sana...sampaikan louisiana and orlando pun bole freezing..huhu...so memangla aku lepak lama sket dalam rumah tempat pakcik neh main violin.

till then...


Popular Posts