so long


dah lama aku tak rasa macam nih.
xde motivasi nak pegi keje. kali ini betul2 punya. yg selama nih tu..ngomel2 manja.
this time betul2 rasa gitu.

for the past 2 weeks, sejak balik cuti dr yogya-solo, terasa sempit benar waktu. life aku all about work. tiap2 hari balik after 8pm...and weekends pun g office.

ucop kate ' ishh..tade life ke?'
too bad. skrg nih time2 keje bertimbun...gara2 nk kejar deadlines fast track project nih.
rumah pun dh bersepah. lama tak vakum.

too much work...sampai aku pun dh demam2...batuk2..dh dekat seminggu nih...tak berapa sihat badan. paling teruk...batuk yg makin menjadi2. kebetulan agaknya sekarang nih musim batuk2...semua org batuk n demam.

g TTMC ari tu jumpe intan...batuk goks. hmmm...

sib baik..dalam sibuk2 nih Allah masih beri kekuatan pada aku...
Alhamdulillah...sempat pegi hampir semua majlis kawan baik aku...Iwad n Shireen..except reception last sunday..sebab aku nk kena rehat etc.
sempat jugak luangkan masa jumpe Ed, lepak kedai mamak n layan karok (walaupun batuk)...sampai hilang suara tgh2 karok. ampeh tul.
sempat call umah...selang semalam. dgr cerita-cerita teratak iman. hehe..

masa drive balik dr umah iwad tadi..adeh tetiba jer rasa cam sedey. sebab otak duk fikir pasal keje jer...risau x dapat meet deadlines...risau pasal kesihatan la ..etc.

tu yg cakap kat manto...aku rasa kena g cuti aahh after abes project nih...cuti2 pantai lak. hehe

Popular Posts