tolong laaa...

hmm...aku bukanla perfect sgt. tapi kadang tu aku tak paham jugakla kenapa menda-menda remeh cam nih boleh berlaku. lawak pun ada, marah pun ada...macam-macam. isk isk. 3 perkara yg pada aku ntah apa-apala berlaku depan mata for the past few days...
1) pintu yang sudah tertera sign tarik dan tolak. aduh...dalam banyak kes aku tengok semua main tolak jer pintu tu and paling annoying as example tadi bila bunyi daun pintu bergesel dgn lantai marmar kat klinik sebab diaorg tolak pintu yg sepatutnya ditarik untuk buka.... 2-3 kali pulak tu. rabun apa diaorng nih?
2) translation - ketchup vs kicap. aku ingat kitaorg yg naif masa memula sampai london jer tersilap cakap mintak kicap dapat ketchup kat red land masa breakfast....astro pun boleh buat lawak bangang cam nih. isk isk.
3) berlagak dgn handphone. cit podah...aku pakai gak 7610 and siap set ringtones mp3 macam-macam lagu lagi...ada music player etc. tapi xdela nak kerek. boleh mamat nih pasang kuat-kuat mp3 or whatsoever from hp dia masa aku naik bas malam tu. org semua dah tido...ko bleh pasang kuat-kuat? tapi aku kesian kot may be duit dia dah abis utk beli earphone or bluetooth set. ieee...lain kali aku naik sekali dgn dia ...mau aku laser jer
mm..malam nih bas kul 11.30pm. pagi tadi dah settle buat medical check up. giler banyak darah aku diaorg amik...padanla aku rasa lama giler bila nurse tu cucuk jarum kat aku and amik. nasib baik aku tak tengok...sebab dah terasa ura-ura nak pitam tuh.
income-tax dah pos...hopefully pos malaysia tak buat lawak bangang macam borang citibank aku dulu.

Popular Posts