another weekend


uhu...not so productive weekend, kalau ikutkan jumlah aktiviti yg aku buat.

most of the time been spent in front of my laptop, mengupdatekan fotopages aku dgn gambar-gambar PLSP. total ada 8 parts for the collection. saje buat cam tu so that i'll be easier for them to view and enjoy the pics. yelah..dekat seratus jugakla...kalau aku letak dalam satu siri aje...maunya lost in track diaorg nengok...as those pictures tuh taken from different occasions.

semalam balik KT kejap with family. lama jugak tak balik. but balik pun kejap as esok mak n ayah ada kursus haji. ikutkan taknak balik sebab ingat nak keluar hang out dgn budak-budak nih, tapi rasa macam malas. lagipun tak puas travel naik harrier baru daddy tuh. hehe

tinggal pulak hp sebab tak abis charge. balik umah jer , check msg ucop ajak pegi KDRP rupanya jumpa fie etc. aiya...melepas lagi. aku boring teramat sgt. and nak sgt hang out dgn diaorg nih. biasala, borak-borak...gossip gossip...hehe..Ng pun miss call aku...nak ajak aku kuar makan keropok lekor rupanya.
erghhh...esok nih tak tahu la nak gi keje ke tak. Mirul dgn Avinash memang konpem tak dtg. Aku cuma risau pasal project amine tu...and also si boss yg sungguh annoying tu. eihhh...pegi ke tak nih? ikut rekod aku cutila..as dah keje shift hour 4 hari....tapi..boss aku nih jenis tak kisah. selagi ko ada keje..siapkan. nak wat camno?

mm...baru donwload Nita performance last friday. Giler best dia nyanyi lagu Berhenti Berharap. the song is beautiful and Nita delivered it very well. Penuh penghayatan, even she looked to careful with her 'pitch' etc. like Awie said ( aku risau dia terbabas masa high notes ), but i feel connected to the song and her performance. Rasa mau nangis pun ada dgr lagu tu.

so vote for her to be in the final! as well farah...orelse...aku tak tgk la final MI2 nanti...hehe

Popular Posts